Pre-Weekend Plan: Ver. 6 April

Salam Jumaat ols.

Ape khabar di hari Jumaat ni? Mesti yang tak semangat nak kerja dah tu kan. Aternye nak weekend dah. Jadi Friday Blues lak kan. Blues ka Reds ka jejaka-jejaka semua jangan lupa g solat Jumaat ya nanti.

Ok, teruskan dengan cerita tajuk di atas. Minggu ni punya plan.

  1. Sabtu, 7th April 2012 ; Aku kena kerja. Duty la macam biasa kan. Kali ni launching for new product. Product yang diberi nama TEREZZA. Its a Double Storey Terrace House (DSTH), 22 x 70 berlokasi di Laman Bakawali. Harga starting RM319, 888.00. Kalau berminat nak beli or yang tengah nak carik rumah tu bolehlah datang esok di Sales Gallery Kota Seriemas dari jam 10 pagi – 5 petang.

  2.  Ahad, 8th April 2012 ; Macam biasalah bila dah kerja 6 hari seminggu, ditambah pulak dengan hal pindah memindah haritu kan. Hari Ahad memang nak duduk melepak berehat je kat rumah. Itupun kalau dapat berehat la kan. Hahaha. Kang dan dan ada la pulak yang mengajak berjalan la ape lah. Huih.. Kalau larat ikutkan aje la kan. Heheheh.

 

Makanya, itu ajelah aktiviti yang ada, setakat ni. Hehehe.  Ok la ols. Have a great day ahead. And happy weekend.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 thoughts on “Pre-Weekend Plan: Ver. 6 April”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>