Pre-Weekend Plan: Ver. 13th April

Salam Jumaat ols.

Pre-Weekend plan datang lagi. Haiyooh! Macam baru je lagi aku rasa aku berhujung minggu. Hahaha. Mana taknya. Direct 5 hari cuti dari hujung minggu lepas kan. Dan kesudahannya kerja jadi melambak. Banyak pending. Tapi nak buat macam mana. Cuti tu pun tak disangka. Emergency. Sabar aje la banyak-banyak.

Plan aku minggu ni hanya nak berehat bersantai sahaja di rumah. Penat tak habis lagi. Penat badan, penat otak dan penat la apa yang boleh dipenatkan. Dan peluang hujung minggu ni bakal digunakan sebaik-baiknya. Insyaallah bakal ada tidur secara marathon. Hakhakhakhak. Issshhh, tak la kot. Kebiasaannya bila nak marathon tidur ni la boleh celik lagi awal dari hari bekerja. So, kita tengok aje la eh nanti. Just go with the flow aje la.

So, ape plan weekend korang minggu ni? Meh story sini meh. Apa-apa pun selamat berhujung minggu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 thoughts on “Pre-Weekend Plan: Ver. 13th April”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>