Spontaneous Thursday #4:

Salam.

 

Cermin diri sendiri itu perlu. Especially sebelum sibuk dok nak mengata pasal orang. Jangan dok pung pang pung pang  pasal orang, awak pun dua kali lima

 

Peringatan buat diri sendiri dan juga buat peringatan bersama.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 thoughts on “Spontaneous Thursday #4:”

  1. Aku takde cermin la RU haha…

    Tak bek mengata org..kalo tak puas hati ke,marah ke,jees ke cakap je…jgn dok ngata belakang2…buat dosa je hehe

    Tp kadang2 aku suke gak mengata org..haha

  2. Selalu je cermin diri dpn cermin tp mmg susah nk nmpk kecacatan diri sendiri..

    kena gak mintak pendapat dan pandangan org lain ttg dimana kecacatan kita

    1. kdng2 nampak cacat, tapi sbb ego susah nak admit kecacatan diri sndri..

      dan mmg kadang2 kena minta pndpt org berkenaan diri kita. yela, sape la nak mengaku diri cacat kan:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>